! mr & mrs sOmb !

mencari yang terbaik untuk mengisi kekurangan

bEst teNGok OraNG......

Posted by mr. & mrs. sOmb On 2:57 AM 0 comments

hmm..sedar xsedar, aku da nk masuk semester 5 buka u ni..da tua aku ni erk..da masuk 20 da pun..igt budak2 lagi,
 mana x nya perangai budak2 tu still 
menyerlah dalam diri aku ni..[perasan muda la plak] 
kihkihkih....xde la, gurau je..hidup ni kene penuh
 ngan gurau senda baru hidup kita x 
tension..4 sem yang da aku lalui selama ni byak memberi aku pengajaran yang berguna..byak bnde baru yang aku da belajar..tp amat sedih bila tgok member2 yang xnk 
ambik peluang tu untuk timba ilmu..aku stdy kat uitm. uitm bermaksud universiti ingin tolong melayu..tapi 
melayu skrg xnk tlg diri diorg sndiri..masing2 rase diri tu hebat..hmm..melayu2..bukan nk rendah kan bangsa sendiri tapi tula 
kenyataan skrg.. ade plak sesetengah 
tu terbabit dalam hal "melayu jatuhkan melayu"..xpatut langsung bnde ni jadi..hmm..tp ni bukan main point untuk entry aku kali ni...kali ni aku just nk bercerita tentang member2 
aku yang da grad..xckup dgn tu, dapat lak cuti 4 bulan..[uitm nak selaraskan balik,tu pasal dapat cuti 4 bulan]..yang jadi mangsa nya aku ni budak2 diploma..terpaksa berkorban kene cuti sbulan je...hampehh tul..tp best la tgok member2 yang da grad tu. at least boleh bagi motivasi kat 
diri sndiri..tgok pakai jubah konvo tu pergh segak nye korang..aku ni xtau la bleh grad x nati..hmm,,result xwape nk gempak..sedih nye...aku da cuba buat yang terbaik tapi xdpt..
tu aku ckp best tgok orang..sbb bila tgok diri sndiri mmg hampeh..punca utama biasa la laki kan..MALAS..tu reason paling utama..tp sejak kehadiran 
mrs sOmb dlm hidup aku, aku da mula rasa berlaku perubahan dalam diri aku..[ke arah kebaikan la]..dia byak bg aku semangat sbb sblum ni aku pernah down giler..dia la yg bangkit kn aku balik..
thanks mrs sOmb. sy hepy tgok dia hepy..hehehe..
[masuk part romantik lak]..tp bila nilai diri sndiri mcm xlayak lak aku ngan dia..aku pun heran nape dia bleh trima aku..
pape puna ku tau dia ikhlas ngan aku n aku pun syg dia..thanks AWAK....21 tahun, aku akn habis diploma..masih jauh perjalanan aku ni..aku da pening untuk mencongak
 masa depan..aku risau aku tkut aku xberjaya dlm hidup di masa depan..tu yang paling aku risau..tapi best tgok org berjaya..terutama kwan2 rapat..bleh belajar jauh2,,sampai oversea..kita ni diploma 
pun xtau kemana lagi..huhhhhh...pape pun doakan kejayaan sy k..sy nk sgt berjaya dan bahagiakan famly sy...ni je kot untuk kali ni...hehehe...
thanks kepada yg sudi membaca entry sy ni..salam....

Categories:

0 Response for the "bEst teNGok OraNG......"

Post a Comment