! mr & mrs sOmb !

mencari yang terbaik untuk mengisi kekurangan

PanaS hATi!!!!!!!!!

Posted by mr. & mrs. sOmb On 10:51 PM 0 comments

awal2 sem lagi da banyak bala yang aku dapat..huhh..
mana silap aku pun xtau...
first sekali, result u da hancur lebur..
tu aku x salahkan sape2 la sbb aku anggap tu salah aku sendiri..
xpe la aku janji ngan diri aku sndiri aku akan buat balik untuk dapat kan result yang ok untuk cover nati akhir sem insyallah..
second plak masa daftar kat uitm td..ni mmg buat wa panas..
sampai2 je umah sewa, tgok2 sume licin..brg2 sume xde..mmg giler org yg mencuri tu..bodoh tol sampai tuala pun dia curi..kat pencuri aku x marah sgt, yg aku paling marah tuan umah..
sewa byar mahal tp nk letak kunci pun xleh..humm...da la blik aku xde kipas...byar sama ngan org lain tp keselesaan mcm sial...huhh...kepada adik2 junior yang nk cari umah sewa tu, bringat la erk..
jgn main sewa je..
jgn sampai jd mcm aku ni..nasib baik la dapat member sume nye cool2..ni last mmg nk marah org je rasa..duit hilang..smlm seblum tido tgok ade lagi RM 150.00..
masa nk daftar td x chek la igt x hilang, tp lepas g dftar singgah SEVEN E jap then tgok2 da xde..tekejut la aku..da la ptptn x masuk lagi..mmg stress aku gini..
mmg lakhanat tol la..mmg bnyak sgt bala sem ni..Ya Allah..kuat kan la semangat hamba Mu ini..sabar kan la diri ku..
Amin..hmm..mmg panas hati..
now stay kat umah dulu malam ni..esok gerak g cari kasut n baju dulu..
klas ponteng la dulu..hmm..
terpaksa...da la...malas aku nk karang byak2..doa2 la erk si pencuri tu insaf n hantar balik  barang2 kiteorang....

Categories:

0 Response for the "PanaS hATi!!!!!!!!!"

Post a Comment