! mr & mrs sOmb !

mencari yang terbaik untuk mengisi kekurangan

sELepas SPM.....

Posted by mr. & mrs. sOmb On 11:38 PM 0 comments

fuhh..kalut tgok budak2 lepasan SPM skrg ni...mana x nye first time kn nk masuk u...hmm..excited la kata kn..tp bila tgok diorg skrg jauh beza ngan student2 dulu..kalau dulu semua kne fikir sndiri..xde pun sibuk2 nk tye org..adakah ini petanda bahawa pelajar2 sekarang sudah tidak boleh berdikari??hope bukan cmtu la..ade sesetengah tu plak da x dpt suruh parent plak g cari org tu cari org ni untuk "ngejah" sbb nk masuk u..dulu org suruh stdy xnk..ni xpasal2 da susahkan mak bapak korang..hmm..ni la generasi muda zaman skrg..semua bnde nk senang..xnk usaha langsung..patut ke semua ni terjadi??kalau nk kata melayu ni malas aku pun melayu..aku pun malas..hahaha...tp tu la, malas2 aku pun still ade lagi kehendak untuk stdy..hmm..aku bersyukur aku dpt smbung stdy..thanks to my all teacher n my parent c0z give me support to get this excellent achievement...kepada korang yg kat luar sana tu yg masih tercari2 jln korang..plih la leklok k..hope u all enjoy your days..bye......

Categories:

0 Response for the "sELepas SPM....."

Post a Comment